wtorek, 14 czerwca 2011

Kocham Cie Mamo

To bylo najpiekniejsze i najbardziej wzruszajace gdy po narodzinach mojego synka otrzymalam taa wiadomosc od przyjaciol.
Oczekując dnia narodzin,chłopczyk zwraca się do Boga: „Jutro posyłasz mnie na ziemię, ale jak ja tam będę żył? Jestem zbyt mały i bezbronny? Bóg odpowiedział: „Spośród wielu Aniołów wybrałem jednego dla Ciebie. Twój Anioł będzie czekał na Ciebie i zaopiekuje się Tobą.” Chłopczyk pyta dalej: „Ale powiedz co będę tam robił? Tutaj w niebie nic nie robię, tylko śmieję się i śpiewam ze szczęścia. „ Bóg odpowiedział: „ Twój Anioł będzie śpiewał dla Ciebie i będzie się do Ciebie uśmiechał każdego dnia. Będziesz czuł jego miłość a nieogarnione szczęście wypełni Twoje serce. „ Ponownie chłopczyk pyta: „ Jak ja zrozumiem ludzi, którzy będą mówić do mnie nieznanym językiem?” Bóg odpowiedział: „ Od twego Anioła usłyszysz wiele cudownych i serdecznych słów, jakich nigdy nie słyszałeś. Z wielką cierpliwością i troską będzie Cię uczył je wymawiać, chłopczyk zapytuje: „ A co powinienem zrobić, gdy zechcę porozmawiać z Tobą?” Bóg odpowiedział: „ Twój Anioł złoży Twoje rączki i będzie się modlił z Tobą.” Chłopczyk zastanawia się: „ Słyszałem, że na ziemi jest wiele złych ludzi. Kto mnie przed nimi obroni? Bóg odpowiedział: „ Twój Anioł będzie Cię bronił, gotowy oddać życie za Ciebie.” Mówi chłopczyk : „ Ale na zawsze pozostanę już smutny, bo nigdy już Cię nie zobaczę.” Bóg odrzekł: „ Twój Anioł zawsze Ci będzie o mnie mówił i pokaże Ci drogę, którą wrócisz do mnie, chociaż Ja i tak będę zawsze przy Tobie.” W niebie zapanowała cisza a na ziemi dały się słyszeć głosy i wtedy chłopczyk pośpiesznie zapytał : „ Boże jeśli już muszę opuścić niebo, to powiedz mi jakie jest imię mojego Anioła?” Odpowiedział Bóg: „ Jej imię nie jest ważne. Będziesz ją wołał po prostu: MAMO 
Oczekiwanie na pierwszy usmiech - tyle radosci a potem czekamy na to pierwsze slowo "mamo" - niewyobrazalnie piekne uczucie ktorego nie da sie opisac a potem czeka sie na to pierwsze slowo kocham.Cudowne.Kocham Cie synku:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz